good morning!

godmorgon, haha surprise, i'm up! (: det kunde ni inte tänka er va? :)
tänkte att jag måste börja vända på dygnet nu, ska ju fan börja jobba i veckan och grejer, inte kul att vara helt död då!nu ska jag börja fixa mig och sedan gå hem till mig och äta! är hur sjukt hungrig som helst.


det är det att jag inte lyssnar, jag vet själv att det är så sjukt jävla fel men jag kan ändå inte låta bli. jag vet själv att jag gör samma misstag om och om igen, jag faller bara mer neråt och snart kommer jag ha fallit klart, men det är fortfarande jag som får ta den stora smällen, så jag ber er bara att låta mig få göra mina misstag för jag kommer att göra dom vare sig ni vill eller inte.


Puss och kraaam / Mandy

Kommentarer
Postat av: Eloise

Amanda jag kollade upp priserna angående fotbollen!! tjohooo att det blir av. Hoppas jag! jag kan iallafall då eller jag SKA gå förfan det är ju min blivande man som spelar ;)<3

2009-08-02 @ 13:35:26
URL: http://miaeloise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0