hmm

hellu, nu sitter jag hemma hos kajsa och gör ingenting alls, haha, jennifer kanske ska titta förbi senare (:
vi ska färga vårat hår också, kajsas ska bli blont, eftersom att hon har utväxt! och mitt ska bli ljusbrunt? för jag pallar inte med mitt ljusorangea hår längre! och det kommer ju ta år och dar för mig att färga det blont så jag skiter i det för tillfället!

har varit hos tandläkaren och fixat min tandställning, usch vad jag hatar när dom ska hålla på inne  i munnen!
anyways, imorgon hade jag och kajsa tänkt att åka till hennes papi och bada i poolen, fyfan vad underbart! det är ju så jävla varmt ute! senare ska vi gå och träffa misse också (: 

men jaja goodbyyyye, vi hörs ;) <3


/Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0