sol och bad

hellu, nu ligger jag hemma hos kajsa och kollar på film! i fredags vare fest hemma hos lilla jennifer, det var jätte kul förutom att det var en sjukt jobbig person där som bara kunde gå och hänga sig, seriöst han var as jobbig! vid fyra  så drog alla och jag var helt jävla utdöd typ haha, jag och e sov i jennifers rum och jennifer sov i sin mammas rum och den jobbiga människan låg och sov i soffan, haha. 
i lördags var vi bara här hemma hos kajsa och kollade på film och myste! nu ska jag och kajsa gå hem till mig och sen ska vi åka och bada :D det är ju så jävla varmt ute så man måste ju svalka ner sig :)

men nu ska jag dra, puss <3 / Mandy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0