wihoo

idag har jag haft mitt inte så efterlängtade matte prov, men vet ni vad? JAG KLARADE DET! :D
så jävla skönt, nu får jag äntligen börja i den skola och på den linjen jag vill och slipper iv i ett år till! så jävla skönt!
mer om vilken skola och vilken linje jag ska gå i får ni reda på imorgon ;)

Imorgon ska jag, kajsa och therese åka till eloises skola och hälsa på eftersom att hon säger att det går så många sjukt snygga killar där så man måste ju åka dit och checka in lite, haha :)

nu ska jag hem och färga mitt hår tror jag, så vi hörs mer ikväll eller imorgon!

Pusspuss /Mandy.

Kommentarer
Postat av: sandra

fan vad nice amanda :D vad blir det nudå?

2009-08-26 @ 20:48:36
URL: http://shik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0