fint väder...

van vad kallt och hemskt det är ute! man skulle ju behöva 3par jackor och täckbyxor för att inte frysa ihjäl så fort man tar ett steg utanför dörren! jag var nyss ute och träffade evelina och jennifer, vi tog en cigg och pratade massvis om i sommras och så bestämmde vi oss för att försöka åka utomlands nästa sommar! kommer ju inte hända men det är alltid kul att drömma lite! :)
jag mår iallafall bättre nu, om man bortser från min hemska hosta som aldrig går bort! den är hemsk!


nu ska jag äta och sen ska jag ut och möta lilla kajsa, det var skönt med frisk luft och efter som att jag inte har varit väldigt asocial och varit hemma hela veckan så kommer hon nog få svårt att få mig att hålla käften :) menmen, så kan det gå! :D











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0