fixat och klart men vad är det med comviq nudå?

nu har jag ätit, det var inte så gott som det brukar vara men det beror nog på att jag är sjuk, ingenting smakar ju som det brukar då. fixat naglarna har jag också! mamma köpte nagelförstärkare från MAVALA, som verkligen är jätte bra, så det fixade jag först och sedan målade jag på ett mörkrött nagel lack från depend!

men nu till mitt lilla problem, vad fan har hänt med comviq nudå?
som de flesta vet så blev det knas med comviq för ett tag sen också, det gick inte att skicka sms och inte ringa från mobilen, men nu har det hänt igen?! varför?! jag blir så sur! ingen nätåtkomst, hur länge ska det vara så här då? och det är tydligen inte bara jag som har det här problemet efter som att det är flera som klagar på det på fb också! jaja, ska försöka starta om mobilen nu iallafall och om det inte fungerar då så tänkte jag skutta in i duschen och slappna av och ta hand om mig själv lite grann! sånt man måste göra när man är sjuk ;)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0