godmorgon!

godmorgon :) jaja, lite sent, jag vet men jag är ju trots allt sjuk så jag får faktiskt vakna när jag vill (;
nu ska min mamma åka och köpa mat till mig, kina mat, favorit! och så ska hon köpa nagellack som gör så att naglarna blir starkare eftersom att när jag äntligen låter bli att bita av mina naglar så bryts dom ändå av och viks hela tiden efter som att dom är så svaga, och det gör jätte ont!

jag har bestämmt mig för att när jag har fixat min blogg design så ska jag ta bloggen lite mera på allvar, eller iallafall försöka, så jag måste börja lägga in mera bilder och så vidare, det kan väl bli lite kul? :D fast jag kommer nog tröttna tillslut, som alltid, haha.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0