vart är välden påväg igentligen?

Godmorgon allesammans! nu är det så här att jag har legat i min säng ett tag och funderat lite, vart fan är världen påväg igentligen? jag menar alla eller ja, alla som kollade på ullared (ni vet programet om det jätte stora typ.. varuhuset med massa folk) måste väl veta vem ullared bögen är som var med i avsnitt 1?



han ja, precis. efter hans med verkan i den stora tv-succén ullared, så har människan gått och gjort en eurodisco singel?
hur sjukt är inte det?! jag blir ju nästan rädd när jag hör låten!

Det här får mig att undra, vart är världen påväg?
snart kommer väl Kissie och resten också få för sig att dom ska göra en låt, eller en film och vem vet, den kanske blir bättre än Agnes Nicole Winters film The Gold and The Beautiful? Hmm..

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0