skolan

OMG skjut mig! det här suger.nu sitter jag i skolan, har iallafall äntligen fått mitt jävla data-konto så jag kan vara vid datan! vi har rast i en och en halv timme, KUL! anyways, idag ska jag åka och sola med kajsa, tänkte göra det imorgon men då ska jag köpa ny mobil med papi, äntligen! jag vill ha en sån där sony ericsson aino, den är sjuukt snygg. eller prada. eller D&G.. någon fin iallafall, och inte touch igen, fuck heller! idag fyller papi år också, gubben blir 58år så vi väckte honom halv sex med frukost på sängen! jag tycker iofs att man ska få sova ut på sin födelsedag men inte det inte, här ska man vara uppe klockan sju och sjunga och ha sig, herregud...

nu ska jag inte ta upp all er tid med ointressanta inlägg så jag ska gå och hitta upp någon man kan vara med :D bye <3

Kommentarer
Postat av: sandra

Du får gratta gubben!

sv; Det är ju as bra :) <3

2009-09-09 @ 10:20:32
URL: http://shik.blogg.se/
Postat av: kajs

trodde du slutat blogga

2009-09-09 @ 17:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0