ojsan..

ojsan, nu var det ett tag sen jag bloggade! har väl inte tänkt på det, det kommer och går i olika små perioder för mig, ibland är det jätte kul att blogga och ibland är det det jobbigaste jag vet! Måste be thess att fixa en ny blogg design till mig, att göra bloggen lite extra fin kanske får mig lite mer intresserad (: haha.

idag är det torsdag och jag skulle igentligen åkt på min prao! jag praoar på twilfit, en underklädes butik.
men idag så orkade jag verkligen inte, var så sjukt trött så vid sex, när jag brukar gå upp, somnade jag bara om igen och sov tills nu! nu måste jag bara hitta någonstans att ta vägen innan mamma kommer hem och blir sur för att jag är hemma..

men nu ska jag upp till busshållsplatsen och ta min morgon cigg med Jennifer och sen ska hon få fortsätta gå till skolan, haha!

Ha en bra dag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0