trötter

fan vad trött jag är! igår åkte vi till tyresö och festade lite med tq och träffade massa nytt folk, det var superkul! sen när vi skulle åka så bestämmde jag och thess att vi skulle följa med några tjejer på fest och jennifer och evelina åkte till vikingshill på fest, men när vi var i gullmars så hände massa saker så jag och thess bestämmde oss för att åka hem! när vi hade kommit till slussen träffade vi på richard och marcus, som var packade som fan, haha, eller iallafall richard :D

när vi stod och väntade på bussen så ringde jennifer och ville att jag skulle komma dit, så självklart åkte jag dit ;)
träffade massa roligt folk på bussen men dom skulle av vid ormingehöjden och jag ville inte följa med dom, haha.  när jag väl var framme vid vikingshill kom danne och en annan kille som jag totalt har glömt bort namnet på och mötte mig, sedan gick vi hem till oskar och fortsatte dricka och lyssna på musik och ha roligt!

efter ett tag så började alla bli trötta så vi gick och lade oss iallafall, vid åtta så började vi åka hem och väl hemma märkte jag att mina föräldrar redan hade åkt, så jag hoppade in i duschen och sen gick jag och lade mig.
vaknade vid två men var fortfarande trött som ett svin så jag somnade om igen! vaknade vid halv sex iallafall, fortfarande trött men jag kan ju fan inte sova bort hela dagen!

märkte också att min mobil var sönder på nått konstigt sätt, så jag kan inte ta emot eller skicka samtal eller sms... underbart!

skulle igentligen vart med en kompis idag på dagen men det blev ju inte av eftersom att min mobil är fuckad och människan loggar ju aldrig in på msn... men jaja, ska hoppa in i duschen igen för ikväll blir det utgång, såklart! :D



GLÖM INTE ATT MIN MOBIL INTE FUNKAR NU!!!!





pussssssss <3


Kommentarer
Postat av: kajsa

djurplågeri! stackars nisse fick aldrig gå ut och kissa i lördags, du sov ju bara? hahahah

2010-02-28 @ 13:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0